حرف دل...

 

 

دنیای این روزای من ... سکوتی ... است 

 

که پر حرف است... 

 

سکوتی که نمی دانم کی می شکند و ... صبر ... می کند. 

 

... صبر ... می کند و در انتظار ... جوابی ... است. 

 

و ته دل ... حس اشنا ... من را به رسیدن به 

 

پاسخ ... دلگرم ... می کند. 

 

 

                                                                   ... صدف کیهانی ...

نظرات 2 + ارسال نظر
بهار جمعه 22 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:13 ب.ظ http://sinlessangel.blogsky.com

سلام دوست من
بعد از چند ماه و با داشتن اوفات فراغت اومدم و وبلاگم رو آپدیت کردم
خوشحال میشم در نظرسنجیم شرکت کنی و نظرت رو صادقانه بیان کنی
به امید دیدار

... شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:52 ب.ظ

دنیای این روزای من همرنگ تنهایی شده...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد