محتاجم به...

 

دلم گرفته... 

 

دلم خیلی گرفته از دنیا..رسمش...ادماش. 

 

بیقرارم... 

 

صداشو میشنوم که میخواد ارومم کنه...احساسش میکنم.بیشتر از  

 

هر زمانی. 

 

خاطرات...ادما....رفتن.میرن. 

 

تویی و یه نگاه خالی... 

 

این روزا فقط دوست دارم بیام اینجا.جایی که همیشه براش حرف دارم. 

 

این وبلاگ حرفامو میشنوه. 

 

درد کهنه صدا میزنه...اما چی داره برای گفتن؟...نه حتی اونم دیگه ساکته. 

 

دلم گرفته... 

 

دلگیرم..از خودم. 

 

تو هم از من دلگیری... 

 

سکوت کردم.شکستم.دلگیر شدم.دلگیر شدی... 

 

سکوت میکنم.با خودم لج کردم؟... 

 

اشک...چه شفاف...اما لیاقت میخواد. 

 

اشک ها حلقه می بندن...اما حبس میشن.اجازه ی جاری شدن ندارن. 

 

زمزمه میکنی... 

 

کاش 

 

کاش 

 

لعنت به کاش هامون.امروز هم میشه کاش فردامون. 

 

زمان میگذره... 

 

میگن گذشت زمان درستش میکنه. 

 

ما هم داریم میگذریم.از هم...زودتر از زمان. 

 

توی این مدت داشتم روی یه شعر کار میکردم به مناسبت تولد یه دوست 

 

که جاش خالیه. 

 

چهارشنبه میذارمش توی وبلاگ. 

 

به قول احسان: اتفاق افتاد...منم نفهمیدم چطور یه همچین ادمی شدم! 

 

سبب رنجش...چه زمینیش و چه... 

 

شاید بخشیده بشم...هنوز قلب های صاف باقی موندن. 

 

محتاجم به... 

 

ارامش 

 

خدای من 

 

 

                                                                                 ... صدف کیهانی ...

نظرات 4 + ارسال نظر
فرخ پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:10 ب.ظ http://chakhan.blogsky.com

دلت از اندوه هجر ُ مکدر مباد ....
کاشکی همه جهان و جهانیان عاشق بودندی
تا همه زنده و با درد بودندی
عین القضات

علیرضا پنج‌شنبه 1 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:45 ب.ظ http://vavanbax.blogfa.com

سلام .با کیفیترین و بزرگترین و کامل ترین آرشیو کد آهنگ منتظر حضورته. هر کد آهنگی که بخوای تو این وبلاگ هست. کافیه یک بار بیای.
اگه هم کد آهنگی رو خواستید تو لینک سفارش کد آهنگ در قسمت پیوندها خبر بدید تا در اولین فرصت در اختیارتون قرار بگیر
به صفحات مختلف وبلاگ بروید و هر آهنگی رو میخواید انتخاب کنید

ربیعی یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ب.ظ http://koodakanemordeyebaad.blogfa.com

من به روزم
حالی اگر بود سری بزن شاعر

اریایی دوشنبه 5 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:11 ب.ظ http://www.apadanah.blogfa.com

بابا من اپم چرا نمیایی پس /جایه کامنتت تو یه پستم خالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد