دلتنگتم....

 

سلام   

 

سلام میکنم به یکی از عزیز ترین هام 

 

این روزای باقی مونده هر لحظه ش برام به اندازه ی یه سال دردناک  

 

میگذره و هنوز 

 

قادر به باور نیستم... 

 

باورت میشه هنوز منتظرم تلفنم زنگ بخوره و این بار برگشتنت رو  

 

بهم خبر بدن. 

 

عزیزم...سحرم..نزدیک یک سال داره میشه. 

 

به قول تو هیچ وقت به اندازه ی تو دوست نداشتم...تو دلت خیلی  

 

صاف بود ولی دل خط خطی من با نبودت خیلی داغون شد. 

 

مینویسم برای تو...برای تو ...برای تو که تنها همدم و همراه و  

 

غمخواری تو زندگی ادم...دوست 

 

دلتنگتم 

 

خیلی.... 

 

 

 

 

                                                                                                       ... صدف کیهانی... 

 

 

 

                                                                                                            1389/9/27

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 27 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:26 ب.ظ

خوابیدی بدون لالایی و قصه

بگیر آسوده بخواب بی درد و غصه

بهاره .ص چهارشنبه 1 دی‌ماه سال 1389 ساعت 04:33 ب.ظ http://shahresard.persianblog.ir

صدف گلم سلام
امیدوارم شب یلدا به تو دوست خوبم خوش گذشته باشه و آرزو می کنم همه لحظه های خوب و قشنگ زندگیت به بلندی این شب عزیز باشه ... ممنون که اومدی و شعرمو خوندی ... تو با مهربونیات همیشه منو شرمنده می کنی ...
فکر کنم شعر جدیدمو هم خوندی ... امیدوارم از اون هم خوشت اومده باشه ... بازم منتظر نوشته های قشنگت هستم ... همیشه شاد باشی نازنینم .

بهاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد