تقدیم به همه ی کودکان سرطانی...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

خدا با ماست...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

حال عجیبی دارم...

 

 

حال عجیبی دارم... 

 

این روزها فکرم یه جورایی درگیر شده و به دنبال راه حل برای خیلی چیزا 

 

هستم. 

 

دارم توی ذهنم خیلی چیزا رو مرور میکنم...خیلی اتفاقاتی که توی این مدت 

 

برام افتاد.نتایجی که داشت... 

 

یادمه خواستم تا همه چیزو به خدا بسپارم...درست ۱۹ خرداد... 

 

اون روز و اتفاقات بعدش رو خیلی خوب یادمه. از خدا یه چیزی خواستم و  

 

خودش توی یه مسیر جدید قرارم داد. حالا هم دوست دارم مثل همون موقع 

 

آروم باشم و از ته دلم ازش بخوام که خودش راه حل رو جلوی پام بذاره تو  

 

همین مسیر جدید. ته دلم یه جورایی یه حس خوب هست یه چیزی مثل 

 

دلگرمی یه لبخند. 

 

دلم میخواد آروم باشم و بهش اعتماد کنم 

 

خدا بزرگه

...دلگیرم از

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.