عید نزدیکه... 

 

همه مشغول خونه تکونی عید هستن 

 

نمیدونم چی شد که امسال تو این روزای آخر همه ی باورهامو  

 

خونه تکونی کردی... 

 

گیجم کردی...همه ی اونچه که داشتم همین باورها بود.حالا هیچی  

 

ندارم... 

 

شاید این جوری چیزی برای از دست دادن هم نباشه اما...همیشه تو  

 

سخت ترین لحظه هاش باید تجربه کنم. 

 

لبخندتو میبینم...هستی. میدونم که همیشه هستی. میدونی که  

 

چقدر گله داشتم. 

 

باید تحمل کنم؟ اما اگه صورت مساله پاک شه...  

 

دلم میخواد خیلی چیزا فراموش شه...اما نه..هنوزم نمیدونم اینو واقعا  

 

دلم میخواد یا نه؟ 

 

بی شک یکی از عجیب ترین چیزهایی که آفریدی قلب ما آدماست.  

 

فرمان میده...از کنترلم خارجه... 

 

دوباره زیر و رو شدم اما امروز آروم ترم اونم به خاطر خودته. 

 

وگرنه که...بگذریم نمیدونم دیگه باید دم از اون باورها بزنم یا نه..؟! 

 

میدونم درست زمانی که میخوای فراموش کنی یه بخشی از  

 

خاطراتتو...بیشتر از قبل تو ذهن پر رنگ میشن. 

 

اما... 

 

کاش تو این روزا نمیشد. 

 

 

 

                                                                                             ... صدف کیهانی ... 

 

                                                                                                  1389/12/27

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سیسه پسیس !!! جمعه 27 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:01 ب.ظ http://mdfilm.vcp.ir/

2.962962938642.45885045304
--------------------
سلام
مطالب وبلاگت عالی بود
مخصوصا این آخری ها!
آیا تو هم هستی؟
پس :
عزیزم ما یه وبلاگ زدیم
جدیدترین فیلم ها و کلیپ ها و موزیک ها رو تو وبلاگ ما میتونی ببینید!
پس یه سری بزن دیگه من یه سر زدم!!!
تبادل لینک هم خواستی بکنی
منو با نام ام دی فیلم لینک کن بعد نظر بده و بگو
خدانگدارت باشه عید هم پیشاپیش مـبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد