نفس...

 

 

نفس هات به شماره افتادن... 

 

یعنی تا چه شماره ای ادامه خواهی داد؟ 

 

ادامه میدی...چقدر سرده همه جا 

 

دستاتو نزدیک میاری تا با نفست گرمشون کنی...چرا این نفس گرما نداره؟ 

 

چند روز دیگه باقی مونده؟ 

  

انتظار گاهی چقدر شیرینه و گاهی چقدر...تلخ. 

  

چه حسی داره اگه اون شماره رو بدونی...؟  

 

وقتی که میفهمی تغییر میکنی...سعی میکنی...اره جبران کنی. 

 

کاش هر روزمون این حس جبرانو داشتیم... 

 

کاش دوست داشته باشیم از ته دل 

 

کاش زمانی که میخوایم بگیم چقدر برای هم اهمیت داریم...دیر نشده باشه. 

 

باز هم کاش... 

 

 

 

                                                                                                ... صدف کیهانی ... 

 

 

 

 

                                                                                                        1389/9/7

نظرات 3 + ارسال نظر
علی اکبر یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:00 ب.ظ http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
خوبی؟
و باز هم کاش ...

صفری دوشنبه 8 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 06:32 ب.ظ http://www.sajadsafari.blogfa.com

سلام.وقتتون بخیر.امیدوارم خوش و خرم وسلامت باشین.از کاراتون لذت بردم.امیدوارم مطالب بعدیم با این قشنگی و لطافت باشه.وبلاگ جدیدم راه اندازی شد.براتون آرزوی موفقیت میکنم.در پناه حق.

[ بدون نام ] یکشنبه 21 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 07:08 ب.ظ

سلام رهای گلم
دوست نازم من به روزم و مثل همیشه منتظرت هستم تا با اومدنت شادم کنی ... ضمنا باید اعتراف کنم که قلم زیبایی داری نازنینم ... منتظرت هستم .

بهاره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد